MY DIY: Gazete Kaplı Vazo / Newspaper Coated Vase

Ortaokula giderken iş-teknik derslerinde yaptığımız faaliyetlerden biri de buydu.Unutmuş ve bir köşeye koymuşum.Bulunca da paylaşmak istedim.O yaşa göre fena değil :) Annemin kavanozlarından birinin kapağı kırılınca bende kullanmak için fırsat bilip,dersimde değerlendirmiştim.Güzel de bir not aldım :)
Kavanozun üstüne gazete kağıtlarını ufaltıp buruşturarak tutkalla cam yüzeye yapıştırdım.Elimle şekil verdim.Kuruyunca da eskitme boya ile boyayıp yer yer sarı simli boya (altın varak) sürdüm. 

I did this vase when I was like 13 or 14 years old. This was a project for a lesson. I used a glass vase or a jar, a couple of newspaper page, glue and paint. I coated the vase with glued newspaper page. I placed them random. After I finished I let it dry and then painted it as I like. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal