16 Ekim 2011 Pazar

DIY: Dekorasyon Fikirleri / Decoration Ideas

çeyiz sandıklarını değerlendirmek 
yengemin evinde bunlardan daha büyük bir sandık var ve bu fikri ona da verdim. çok hoşuna gitti. en kısa zamanda uygulayacak. gerçekten de odada boşuna yer işgal etmektense işe yararlar. böylece gençlerin odaları da işgalden kurtulur :)



perdede ki siluet
bu fotoğrafı ilk gördüğümde stor perdenin üstündeki siluetleri kesilmiş sandım. içeriğini okuyunca boyadığını anladım. yalnız bana kesmek daha mantıklı geldi. gece de gündüz de (tabi gece dışarısı ışıklı bir manzaranız varsa) çok güzel olabilir. tabi boyamak isteyen olursa oda gayet iyi bir fikir.

kapılara renk geldi
tabii ki bu sitedeki hemen hemen herşey gibi bu da el yapımı. peluş ponponları bulduktan sonra gerisi kolay. dekorasyonunuza uyan renklerde kullanın. çocuk ve genç odalarında özellikle çok iyi görüneceğine eminim. 

3 yorum:

  1. yaratmayı seviyorum o yüzden hemen blogunu takipledim
    madambfashion.blogspot.com
    senide beklerim

    YanıtlaSil
  2. pon pon'a bayıldımmm! süpeer fikirmiiş (:

    http://altbilgi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. mutlaka uygulamalısın o halde! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...