25 Kasım 2011 Cuma

Stencil baskılar

Kullanmak isteyebileceğiniz yerler olursa diye sizinle birkaç Stencil paylaşmak istiyorum. Kesip spreyle içini boyayabileceğiniz gibi,şekillerin kalıplarını alıp kumaşlara bile uygulayabilirsiniz. Örneğin annem rastladığı güzel desenleri hiç kaçırmaz ve hemen uygulayabileceği yerler bulur. Daha önce yayınladığım küçük dokunuşlar da ki fikir gibi şekli kesip pantolonlarınıza vs. uygulayabilirsiniz. Malumunuz yılbaşıda geliyor. :)
in case you get an inspiration or an urge to do something hand-made, especially involving painting, spraying, cutting, these Stencils may be just what you are looking for. you can use them anywhere from a bag, denims (like the example: here ), lamp to a wall. 







2 yorum:

  1. boluğunuza bayıldım sizde bana destek adına izleyicim olurmusunuz

    http://hayatreceli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim,siz bana destek ben size destek :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...