25 Aralık 2011 Pazar

25 Ways to Wear a Scarf in 4.5 Minutes!

wendyslookbook isimli sitenin sahibi Wendy' nin bu güzel videosunu buldum ve sizinde izlemenizi tavsiye ederim. daha önce de şal bağlama teknikleri gösteren şirin bir video bulmuştum. bu biraz daha profesyonel çekimle yapılmış ve daha fazla çeşit gösteriyor. bu yüzden bunu da paylaşmak istedim. iyi seyirler :)


I've found this fun video that shows how to wear a scarf in 25 different ways. I posted another how-to video with scarf here but this one is more professional and I loved it, so I wanted to share with you. Enjoy! :)

4 yorum:

  1. tamda ihtiyacım olan video çoook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim :)
    güle güle denemeler

    YanıtlaSil
  3. ne hoş bir videoymuş :) ben de hiç beceremem bağlamayı, yayınlaman iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  4. bende öyleydim :)
    teşekkür ederim, iyi seyirler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...