MY DIY: Kurukafa / Skull T-shirt

Şu sıralar moda olan kuru kafa t-shirtlerden kendime de yaptım. Türlü mağazalarda örnekleri olsa da, giymediğim siyah bir t-shirt'ümü değerlendirmek daha mantıklı geldi. Üstelik yapması da çok basit. Herhangi bir kuralı yok. Canınız nasıl isterse, o şekilde sabun veya tebeşirle çizerek kuru kafa modelinizi oluşturun, sonra da kesin. İster rastgele asimetrik şekilde çizin, ister simetrik dişlere sahip düzgün bir model yapın. Ben t-shirt'ümün sırt tarafını tercih ettim. Altına neon sarı bir body giyerek daha da belirgin hale getiriyorum. 







Yorumlar

  1. Çok çok çok beğendim ellerine sağlık:)

    Bana da beklerim

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)
    İyi Günler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal