MY DIY: Batman Kolye / Batman Necklace


Batman'i seviyorum, kolye de seviyorum, öyleyse neden ikisi birden olmasın?
Kullandıklarım:
Siyah İnce Keçe
Cam Boncuklar
İğne ve İplik
Tekstil Yapıştırıcısı

I love Batman and I love necklace, so why not both? 
I used:
Black Thin Felt
Glass Beads
Needle & Thread
Fabric Glue



Bu boncukların siyah olanlarını seçtim. (Zor bir iş oldu)
I chose the black beads here. (It was hard)


Boyu istediğiniz şekilde yapabilirsiniz. Basitçe aynaya bakarak karar verdim. :)
You can make the size as you like. I simply looked at the mirror and decided. :)



Raptiye ile delik açarak zincirleri yerleştirdim. Böylece nereye boncuk dikmeyeceğimi görerek yaptım. Dikim işleminden sonra çıkardım. Boncukların hepsi dikildiği zaman bayağı bir ağırlık yapıyor. Bu sebeple altına ikinci bir kat keçe yapıştırdım. Arkada görünen ipleride saklamış oldum.
I made a hole with a pin and placed a chain. In this way, I saw the place where I shouldn't sew beads. After I completed I removed the chain because all the beads weigh a lot. I glued another piece of felt at the back side. By doing this, I hid the threads at the back side. 








Yorumlar

  1. Çok hoş görünüyor. Ben de Batman'i Christian Bale ile sevdim:) Bu arada 100 izleyicin oldum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sevgili Shelby, bende seni uzun bir süredir takip ediyordum. İyiki de izleyicim olmuşsun diyorum. 100. izleyicimde çekiliş düzenleyecektim,sayende yakında gerçekleşecek. Umarım sende katılırsın. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal