MY DIY: Zincirli Keçe Telefon Kılıfı / Chained Felt Phone Case


İşe keçeden cep telefonu kılıfı yaparak başladım. Maalesef yaparken fotoğraf çekmediğim için paylaşamıyorum ama aslında yapımı gayet basit. 
Yapmanız gerekenler:
Cep telefonunuzun ölçülerini alın.Yanlardan 1 veya 1 buçuk santim  fazlalığı olacak şekilde keçeyi kesin. Ortadan ikiye katlayarak iki kenarı ister dikiş makinesi ister el ile dikin. 

I started with a felt phone case I sewed earlier. I wish I took photo but it is quite simple to make.
All you need to do:
Measure the seize of your phone. Mark the felt accordingly but give it a 1 or 1,5 cm extra on the sides. Cut the felt and sew the sides either by hand or a sewing machine.



Malzemeler:
Keçe Cep Telefonu Kılıfı
İğne & İplik
Zincir

I used:
Felt Phone Case
Needle & Thread
Chain


Zinciri keçenin üstüne diktim. 
I sewed the chain onto the felt.


Sona geldiğinizde zinciri orada sabitleyerek kalan kısmı kesin.
When you come to the edge, make sure it is fixed then cut the rest. 



İşte bu kadar!
There you go, it's done!

Yorumlar

  1. bloğunuzu yeni keşkettim ne güzel şeyler yapıyorsunuz öyle:)) çok hoş...

    bu arada naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çok memnun olurdum:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz çok teşekkür ederim :)
      Tabii ki katılırım. Yakında bende düzenleyeceğim. Umarım siz de ona katılırsınız.
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal