MY DIY: 1st Spray Painting / 1. Sprey Boyama (White / Beyaz)

Yeniden merhaba sevgili okur. Taşınma işlemleri sandığımdan uzun sürdüğü için uzun zamandır bloguma giremiyorum, yeni çalışmalar yapamıyorum. Ama bugünden itibaren yine devam.

Hello dear reader, moving took a bit longer than I expected. I couldn't post anything, couldn't do new projects. But from now on, we keep on.





Taşınacağımız için uzun bir süredir evimizin eşyalarını yenileme içerisindeydik. Birçok eşyayı yeni aldık ama ben eskileri değerlendirmeyi de sevdiğim için bir kısım eşyayı da boyayarak yeni evimize kazandırdım. Bunları sırası geldikçe teker teker paylaşmak istiyorum sizlerle. 
Bu ilkini boyama işleminden çok memnunum. Tealight bardaklarını da aldığım zaman işi tamam. 
Kullandıklarım:
kristal boncuk
mat veya parlak beyaz sprey boya.

Because we would move our house, we were renewing our furniture. We bought a lot of new stuff but since I love to renovate what we have, I painted and changed a lot of decorative objects,too. I want to share them one by one. 
I'm very glad with this first one. Once I buy the thealight glasses, it's done.
I used:
crystal beads
matte or glossy white spray paint

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal