Paperdolls 2 / Kağıt bebekler 2

Kağıt bebekleri az çok herkes hatırlar. Şahsen ben çocukken bayılırdım ve bulabildiğim her yerden alır, biriktirirdim. Son zamanlarda ise Pinterest vb. ortamlarda ara ara karşıma çıktıkça bir dosya içerisinde biriktirdiğimi ama asla kullanmadığımı fark ettim. Belki hala sevenleri vardır da denk gelir düşüncesiyle burada paylaşmak istedim. 
Daha önceden paylaştıklarıma bakmak isterseniz tıklayın!  
Not: Bu eserler şahsıma ait değildir. Burada birkaç beğendiğim örneği paylaşacağım. İsteyenler buradan isteyenler yönlendireceğim orijinal siteden diğer örneklere de bakarak beğendiklerini indirebilirler.








 Orijinal site link: http://tpettit.best.vwh.net/dolls/pd_scans/index.html



Yorumlar

  1. Milliyet gazetesi her gun verirdi bunlardan bayilarak biriktirirdim, gorsellerdekilerde cok hosmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,hatırlıyorum. Başlarına bir şey gelirse yedeği olsun diye gazeteden ikişer tane alırdım. :) Şimdi gördükçe çıktılarını alıp oynayasım gelmiyor değil ama ikinci kez düşününce anlamsız geliyor. Ben de belki çoook ilerisi de olsa, kızım oynar diye biriktiriyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal