MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal

Birkaç ay önce odama avize arıyordum. Basit bir şey alıp kendim değiştirsem diye düşünmeye başladım. Sade bir abajur şapkası bakmaya Koçtaş'a gittim. Silindir şeklinde olanlardan almak istiyordum ama tükenmişti. Ben de indirimdeki huni şeklinde olanlardan alıp hemen çıktım. Evde farkettim ki avize için değil masa abajuru için olanlardan almıştım. Paketini çıkarmamak koşuluyla iade etmek üzere takmadım. Ben evde yokken babam paketini açmış ve denemek istemiş. :) Ee haliyle elimde kaldı, üstelik çok çirkin durdu. Ben de hemen bir şeyler düşünmeye başladım.
Arka alt taraftaki abajur şapkasını almıştım. 

Normal şeklini ters çevirerek takmayı denedim ve güzelce yerine oturduğunu görünce daha süslü bir şekilde yerine takmak üzere çıkardım. 
Annemin mesleği gereği yaptığı çalışmalarından kalma püsküllü bir kenar duruyordu. Ölçtükten sonra genişçe ve aralıklarla abajurun kenarına dikmeye başladım. Bitirdiğimde de yerine taktım ve bence güzel oldu. 




Daha fazla bir şeyler yapmam gerekiyormuş gibi hissediyorum ama denediğim bir kaç şeyi yakıştıramadığımdan şimdilik bu şekilde kullanıyorum. 
Umarım size de fikir olur. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar