MY DIY: Necklace Upgrade / Kolye Yenileme

Hediye gelen bu kolyemi çok seviyorum. Taktığım zamanlarda tam durmasını istediğim bollukta durmadığını farkettiğim için biraz katkı yapmaya karar verdim. 


Fikri oluşturduktan sonra uyumlu renkte bir deri ipi istediğim eşit boylarda keserek zincirlere geçirdim.


Zincir sayısını sayarak eşit iki kenarda ilk derileri öne bakacak şekilde bağladım. 



Sırada bağlayacağım diğer deriyi hemen yanındaki zincire kolye ucunun arkasına gelecek şekilde bağladım. 


Diğer bağladıklarımı da bir zincir atlayarak yine kolye ucunun arkasına bağladım. 


Sonuçta arkasındaki görüntü bu şekilde oldu. 


Önden de bu şekilde. 

Annemin boynunda da böyle. :)

Sağlıcakla Kalın. 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal