MY DIY: Bavul Etiketi / Luggage Name Tag


Elimin altında çeşitli iş katalogları bulunuyordu. DIY radarlarım açık olduğundan renkleri hoşuma gidenleri hemen elime alıp düşünmeye başladım. Çok sık seyahat ettiğim için bavul karışıklığı riski altındayım az da olsa. Bazı bavulların etiket kısımları var ama benimkilerde yok, bende bu yüzden kendime yapmaya karar verdim. Katalogların yazısız kısımlarından kartvizitler keserek baş kısımlarından deldim ve anahtarlık zinciri geçirdim.Daha sonra da üstlerine ismimi yazdım. Basitte olsa işlevli çözümleri severim.  





I noticed some business catalogues in my room and since my DIY radar was open at that time, I grabbed and started to cut them. I travel a lot. For this reason, my suitcases are under the threat of getting lost or be replaced with someone else's by accident. Mine's have no name tag place on it and I made myself with these beautiful color catalouges. 

Yorumlar

  1. merhaba bloğunuz çok güzel bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, elbette :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal