MY DIY: Damla Küpe ve Kolye / Drop Earring and Necklace


Uzun zaman önce yaptığım fakat paylaşmadığım, mini bir takı çalışması daha. 
Damla şeklindeki kristal görünümlü boncukları indirimden aldığım bir kolyeden çıkararak kullandım. (Deri ip üzerinde boy boy bulunuyorlardı ve 3 TL idi. Bozup başka şekillerde değerlendirmek için almıştım. Belirtmek istedim, normal fiyatı ise 20 TL üzerindeydi. İndirime bakın! )
Kolye ve küpeleri bir takım olarak değil, farklı zamanlarda kullanılacak şekilde yaptım çünkü takı kullanırken takım halinde değilde birbirine yakışacak farklı şeyler kullanmayı severim. 
Buradaki kolyeyi farklı kolyelerle kombinleyerek veya dekolte üzerinde tek başına bırakarak kullandığım zamanlar oldu. Küpeyi ise toplu bir saç  veya tek bir omuza dökümlü bir saç ile kullandım. 

Malzemeler:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal