MY DIY: Miniature Doll Bags / Oyuncak Bebek Çantaları

Yaz döneminde çocukluğumdan beri sevdiğim ve vazgeçemediğim minyatür eşyalarla uğraşmaya karar verdim. Bir Barbie bebek alarak başladım. Evet, aldım :) Ölçülerini temel alacağım bir modele ihtiyacım olduğundan aradığım tam da oydu. Daha önceki uğraşlarımdan kalma keçeleri ve ufak tefek eşyaları kullandım. Kalın keçe ile yaptığım çantalar gerçekten çok sağlam oldu. Çantalardan sonra kıyafetler ve aksesuarlar da yaptım. 
Siz de çocuklarınızın kendi oyuncaklarını kendiniz yapıyorsanız, şekil vermesi ve uğraşması son derece keyifli ve sonuç bazen hüsran olsa bile bozup tekrar yapabilmeniz kolay olduğundan israfta olmuyor. Türkiye'de satılan ithal oyuncakların çoğu da hem kanserojen madde içerdiğinden, hem de vergilerle pahalı olduğundan, kendiniz yapmanız her zaman daha iyi bir alternatif ve artan malzemelerle çok fazla minyatür eşya çıkarabilmeniz de mümkün. 







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal